Noaptea Muzeelor la Sighisoara


In data de 15 Mai 2010, copii din sectia Ludoteca Ursuleti Veseli au participat la Noaptea Muzeelor alaturi de oamenii din cetate Sighisoara . Copii din clubul talentelor care au dansat la Sighisoara au fost : Timeea , Adela , Alexandra ,Ioana , Andreea , Roxana ,Maya si Alin . In plus inafara de copii din clubul talentelor au venit cu fetele de la cursul de jurnalism . Dansurile au fost : Loreley , The harp of Dagda , Cristal Tears

Inaintea dansurilor am participat la parda din orasul Sighisoara . Cu multa muzica si cu oameni foarte talentati am mers alaturi de oameni din cetate in parada.Aceei oameni erau foarte primitori.Dupa ce dansurile au fost terminate am vizitat muzeul .



In aceea seara m-am simtit ca o printesa intre luminile aprinse ale Sigisoarei , si sunt sigura ca la fel s-au simtit si prietenii mei cei din clubul talentelor .

Le multumim mult de tot Doamnei Antonela si Doameni Daniela pentru ca n-au dus in aceeasta cetate minunata si pentru ca au avut atata rabdare cu noi !!!




NU VOI UITA NICIODATA ACEEASTA ZII..!!!!

0 Response to "Noaptea Muzeelor la Sighisoara"

Trimiteți un comentariu

Powered by Blogger